Zoals velen van jullie weten doe ik gedurende het jaar mee aan de kerst challenges zoals elke maand een tag deze hoeft niet in kerst stijl maar voor mezelf maak ik hem wel in Kerst om aan het einde vh jaar genoeg kerstkaarten te hebben .
Deze is gemaakt n.a.v een gave tutorial van Tiets Wolfard het Designpapier is van Maja design een oude lijn en het plaatje is van Syta van Gelderen 160802 en het beertje voor de raam deed me denken aan de actie voor de kids beer voor je raam dus vandaar dit schattige plaatje en de tekst erbij .
Hello Easter is over and I hope You had a good time despite what’s going on in our world.
As many of you might know I’m always making every month a couple of Christmas cards an a tag in Christmas style so I have enough at the end of the year to send them .
This Tag I’ve made for 12 tags a year challenge at creatief with Kimya and the tutorial was given by Tiers Wolfard .
The design papers are from Maja design and the lovely bear looking at the window ( which reminded me at the thing we do for the children now put a bear for our windows so they can come find them during a stroll )is from Syta van Gelderen nr 160802 I find it so cute do you ?
Omdat de lieve Henriette de Graaf haar gewonnen plekje af heeft gestaan want je kon er leuke digi’s mee winnen maar zij kleurt niet maar maakt andere prachtige kaarten .
En toen ben ik gekozen super blij
En ook bij Kaartjes Inspiratie Challenge heb ik een top 3 plaats behaald met deze kaart
Dus ik mag een keer Gast designer zijn
Liefs en Creatiefs
Hugs and Creativity
Cinderella
Xx














