Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 12 mei 2012

Een trouwkaart voor Anouk en Koen

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn collegaatje Anouk en haar man Koen die gisteren zijn getrouwd.
De uitnodigingskaart was een kaart waar zij onderwater met badeendjes op stonden dus vandaar de badeendjes op mijn kaart.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke trouwkaart. Leuk stempeltje, die je heel mooi gekleurd hebt. De eendjes op de kaart doen het ook goed.
    Groetjes MIrande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart zeg, en je hebt hem mooi persoonlijk gehouden leuk met dei eendjes, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy

    Wat een mooie persoonlijke kaart, heel lief met de eendjes.
    Je harten zijn ook erg mooi geworden.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. och wat schattig zo zeg :) heel leuk en persoonlijk!

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, Cindy...en die eendjes zullen we wel heel leuk vinden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje, en wat goed dat je het zo persoonlijk hebt gemaakt, zijn ze vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)