Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 19 oktober 2012

Kerstkaart Forever Friends

Het papier is van een papierblok van de Action .
Een Forever Friends stempel en embellischments uit de leuke winkel Sfeer en Chique.

Met deze kaart ga ik ook mee doen met de Challenge bij http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/
Thema maak een kerstkaart.En bij
http://anmacreatief.blogspot.nl/


Groetjes en een fijne avond nog
En welkom nieuwe volgers van mijn blog .
Cindy

16 opmerkingen:

  1. vind dit een super mooi en ook heel lief kaartje, maar ik heb heel wat leuks gezien op je blog, je hebt er een volger bij, leuk als jij mij volgt.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kerstkaartjes! Ik ben fan van de Me-to-You beertjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig lief kerstkaartje heb je gemaakt Cindy, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,

    Lief beertje..schattig kerstkaartje..heel mooi..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten heb je weer gemaakt Cindy, ik heb weer even bij-gekeken.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer prachtig Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Cindy!
    Succes met de challenge!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is ook een superleuk kerstkaartje. Je mag deze ook nog inzenden bij Anmacreatief, want je mag 3x meedoen per maand. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah wat een droppie, Cindy. Leuk met dat beertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Cindy,

    Lieve kerstkaart .

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb een paar kaartjes gemist zie ik, maar ze zijn stuk voor stuk erg mooi geworden.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy, gezellig dat je met dit mooie kerstkaartje nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief deze maand. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze is ook leuk! Prachtig hart zit erop!
    Gezellig dat je met nog een kaart meedoet aan de BERENchallenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy

    Wat een leuke kaart
    Die forever Friends stempels blijven leuk

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit vind ik ook al zo'n leuke kaart!
    Gezellig dat je nog eens meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)