Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 24 april 2013

Communie rieten hart

Gisteren een spoedklus voor een Communie.
het was de wens van de geefster rose/paars de fotogebruiken en de naam en de datum erop.
Dus dit is hem geworden ik zal vanavond wel horen of het naar wens was.
Ik ben benieuwd.

Groetjes en geniet lekker van het zonnetje dat ga ik ook zo meteen doen
Cindy

6 opmerkingen:

  1. hoi Cindy,
    Heel erg leuk gedaan, wat ziet dat er lief uit in 't hart, leuke kleurtjes en het communiekantje is ook een schatje..met een mooie naam..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    wat heb je dit geweldig mooi gemaakt. En dan noem je het nog wel een spoedklus. Ik vind het een prachtig aandenken aan een bijzonder moment.
    Niemand die ziet dat het snel moest!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht hetzelfde als GerJanne, dat het een mooi aandenken is aan de communie. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat heb je dit super gedaan Cindy, ik vind het prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,

    Ik zou zeggen, een heel geslaagde spoedklus en een heel mooi aandnken aan de 1e communie

    Groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    Wat gaaf gedaan! Wat zal ze daar blij mee geweest zijn! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)