Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 4 mei 2013

Me To You kaartje

http://decreatievezebra.blogspot.be/2013/04/challenge-17-een-alles-mag.html

Met deze kaart ga ik nog op de valreep mee doen bij bovenstaande Challenge;
De me 2 You beren vindt ik leuk blijven.
Dus hier is er weer eentje

De challenge was alles mag hier heb ik een gele kaart genomen en 2 velletjes vrolijk papier uit een papierblok van de Action. Het beige kant randje is van Boekenvoordeel en de bloemen van Kruidvat geloof ik.
Ik vindt het leuk dat jullie weer zijn komen kijken en bedankt voor de lieve berichtjes .
Een fijne avond
Liefs Cinderella

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en het beertje zo lief.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stempel, die doet het altijd goed he? Ziet er goed uit. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Cindy,
    wat een schatje dit kaartje! Ik vind die afdrukjes en beertjes toch zo lief! Mooi met dat papier!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superschattig kaartje heb je gemaakt Cindy, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart een plaatje om te zien Cindy, je hebt er een lief kaartje van gemaakt.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een schatje Cindy, super! En op de valreep valt mee hoor, je hebt nog een dag ;-)
    In ieder geval super leuk dat je mee doet bij de Creatieve Zebra :D!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)