Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 5 januari 2014

My Craftroom looks like this come and take a peek ? Dit is hoe mijn hobby kamer eruit ziet in goede en in onopgeruimde tijden!

Hello everybody ,
Come and take a look at my craftroom in clean and in messy times!!!

This is how it looks when I`ve just tidied the room and this is when I`m crafting away I don`t even have enough room so I use our 2,40 by 1 mtr diner table .


This is not me at the table but sometimes my nieces come by my house and craft along with me.

 I hope you enjoyed staying at my craftplace
And maybe see you next time

Greetings Cinderella

Hierboven een aantal foto`s van mijn hobykamer die jullie wellicht al eens voor bi hebben
zien komen maar er is een challenge bij ;http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/2013/12/challenge-68-share-your-crafting-space.html
waar ik graag aan mee wil doen en vandaar dus deze hele tour door mij kamer en rest van ons huisje
Groetjes Cinderella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)