Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 16 februari 2014

Verslagje van de Noor Vriendinnendag en nieuwe challenge KIC

Hallo allemaal,
Hier even een klein verslagje van vrijdag 14 Februari het was een super gezellige dag .
Samen met Natascha en Christa naar Waspik gereden jammer genoeg kon Pouwla niet met ons mee maar dat gaan we de volgende keer zeker goedmaken.
We zaten niet bij elkaar in de workshopgroepen maar hebben ons zeker vermaakt .
Dit zijn de creaties die we hebben gemaakt;




 Het leukste vond ik om het airbrushen een keertje te doen .


Vandaag gaat ook de nieuwe challenge in bij KIC voor team groen dus ga gezellig even langs mijn collega`s en bezoek het blog en doe mee;http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2014/02/kic-challenge-27-alles-mag.html

1 opmerking:

  1. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt op de Noor-vriendinnendag Cindy, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)