Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 11 mei 2014

Nieuwe uitdaging en nieuwtjes bij KIC en een fijne Moederdag

 Een hele goedemorgen allemaal




Vandaag een nieuwe challenge bij http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2014/05/kic-challenge-33-moederdag.html
Kom gezellig meedoen

Zoals jullie misschien al hebben kunnen zien op de designteam pagina, is dat er nogal wat designteam-leden onlangs ons team hebben verlaten. 
Wij zouden het leuk vinden als we in beide teams 1 of 2 designteamleden erbij zouden kunnen krijgen, maar uiteraard wil ik graag onze (voormalige) gastdesigners  eerst deze kans bieden. 

Maar mocht iemand bij het lezen van dit bericht oprecht interesse hebben om in een leuk team mee te doen, laat dit dan weten, door (DT) achter jullie naam te zetten, en mij een mailtje te sturen naarkaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Designteam-member Kim (ik dus) ga vanaf nu een team overstap maken, en zal van team groen naar team roze gaan,omdat ik samen met Annette de sponsoring zal doen, en Annette zal deze voor team groen voor haar rekening nemen. 
Mochten jullie interesse hebben om ons te sponsoren?? 
Mail dan gerust naar sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com !!
Ik wens iedereen een hele fijne Moederdag
Tot gauw 
liefs en Creatiefs Cinderella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)