Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 28 augustus 2014

Groot Nieuws / Big new in Blogland en mijn verjaardag /And my birthday

Hallo allemaal / Hello to all of you

Er begint een nieuw challenge blog en ik ben gevraagd of ik wilde deelnemen in het DT en natuurlijk maak ik daar super graag gebruik van.

There is starting a new challenge blog en I was asked to become a DT member of it and I gladly said yes of course.

Dus houd het in de gaten de komende dagen worden de teams bekend gemaakt en volgende week begint de eerste challenge. En natuurlijk verwacht ik jullie daar.

So keep your eyes open de next couple of days they are anouncing the teams and next week the first challenge begins. And naturally I`m expecting you over there to join in .

http://paradiseofstamps.blogspot.nl/2014/08/presentation-team-1-reminder.html



Gisteren was het mijn verjaardag en ik heb weer hele leuke kaartjes gekregen en een heleboel lieve berichtjes van jullie op FB en daar wil ik jullie langs deze weg nog even hartelijk voor bedanken .
Morgen is het grote feest dus ik ga dadelijk aan de slag .

Yesterday it was my Birthday and I`ve got some really great cards in my mailbox and a lot of lovely messages on Face book. thank you very much for that .
Tomorrow is the big party so I`m gonna start today with tidying the house and make some cheese cakes .




Nog een fijne dag XXX
Have a nice day XXX
Cinderella




11 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat je gevraagd bent voor dat nieuwe blog !!
    Ik had er nog niet van gehoord ....
    Ik ben benieuwd wat voor moois je ons gaat laten zien daar. :)
    Ik wens je morgen een heel gezellig FEEST !!
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Toch een hele eer als je gevraagd wordt voor het DT van een blog.
    Veel succes, maar vooral veel plezier!
    Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super zeg dat je in het DT zit van dat nieuwe blog.
    Alvast veel plezier gewenst !
    Je bent verwend met kaarten, helaas van mij geen
    kaartje, ik redde het niet meer, teveel drukte door
    de vakantie...

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw super gefeliciteerd , leuk hoor . En natuurlijk veel plezier op je feestje
    groetjes van Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, gefeliciteerd!
    En nog van harte met je verjaardag! Goed verwend met kaarten! Leuk joh!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd Cindy met je DT, en je verjaardag nog natuurlijk, fijne dag morgen.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciflapstaart en een leuke dag gewenst!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk nieuws zeg! Gefeliciteerd met je DT schap. Ik zal het blog in de gaten houden. Veel plezier morgen, geniet ervan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je als DT aan de slag kunt! Ik ben al benieuwd hoor!
    Natuurlijk wil ik jouw ook een héél gelukkige verjaardag wensen, geniet ervan!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je plekje in het dt-team ik ben wel benieuwd zeg!
    En heerlijk zoveel verjaardagspost, veel plezier morgen

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je nieuwe job! Heel veel plezier daar en ik ben benieuwd naar je creatie's!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)