Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 22 september 2014

Happy 19th Birthday Card with Crealies

Hello Everybody
I want to show you today my DT Reminder card for the challenge Monochromatic at http://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.nl/ Me myselfi found it a difficult challenge but i hope to see a lot of cards from you all so i can do a lot of looking and do some inspiration of it .

Hallo allemaal
Vandaag wil ik jullie mijn DT kaart voor de Monochromatic challenge bij http://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.nl/ Ikzelf vond het een lastige en ik hoop dat ie toch een beetje gelukt is .Ik ben benieuwd wat jullie creatie wordt zodat ik weer inspiratie op doe .

This card i made for my Niece Kaylee who turned 19 last week .
Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn Petekind Kaylee zij werd 19 afgelopen week

So come and join us sponsor is http://www.hobbywerken.nl/
Kom en doe mee sponsor is http://www.hobbywerken.nl/
Things I used/materialen ;crealies mal ;gele cardstock designpapier Magnolia heartMagnolia stamps coloured with Spectrum noirs .flowers of all kinds the Ribbon bought at Sfeer and Chique store and a cupcake carton and 2 feathers.


With this card i`d like to join in at;http://simplymagnolia.blogspot.nl/2014/09/anything-goes-plus-dt-call.html

Fijne maandag
Cinderella

10 opmerkingen:


  1. Schitterende kaart, mooi in die gele kleuren ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijkerd, zo leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    Wat een lief kaartje in het mooie zonnige geel, ik geloof direct dat dit best een uitdaging was maar daar is niets van te zien op jou creatie.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zomers kaartje op een grauwe donkere dag als vandaag! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw , wat een schitterende kaart Cindy, gave kleuren, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf! Een zonnige kaart is het geworden, je wordt er vrolijk van als je er naar kijkt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart Cindy, leuk dat je ook in de race bent als DT-er. Super dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cin,
    Hartstikke leuke kaart zo in het geel en je petekind zal er vast heel blij mee zijn geweest.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lekker vrolijk en zomers kaartje. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)