Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 4 januari 2015

Nieuwe Challenge bij KIC / New Challenge at KIC Happy NewYear

Hallo allemaal vandaag beginnen we met een nieuwe challenge en het thema is meteen wat ik jullie allemaal wil wensen een heel gelukkig gezond 2015 met veel tijd om te knutselen.

Hello Everybody today a new challenge starts and the theme is something that I`d like for you all a Happy Healthy 2015 with lot`s of crafting time.

Dus kom kijken op het blog van http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2015/01/kic-challenge-50-start-nieuw-jaar.html
So come and see us at the blog of http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2015/01/kic-challenge-50-start-nieuw-jaar.html
Winner wins a cheque (10 Euro) for Stampin Up
Winnaar wint een kadobon van 10.00 euro van Stampin Up


Spulletjes die ik heb gebruikt/things i`ve used are
Dutch Doobadoo mal label -Noordesigne text stamp-flower dies from Magnolia en de round dies also from magnolia .Frantage and a Magnolia stamp and some ribbon.

Thanx for stopping by
Bedankt voor je bezoekje
Xxx
Cinderella

7 opmerkingen:

  1. Wat eenl leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,

    Super leuke tag. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Ohh je hebt er een mooie label kaart van gemaakt ☺
    Een creatieve start van 2015 !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cin,
    Ik vind 'm echt super gaaf geworden!!!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke tagkaart! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    ik vind je kaartje ontzettend leuk! Jij ook een gelukkig nieuw jaar en veel creativiteit gewenst.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)