Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 22 april 2015

Reminder Card for the Running challenge Butterflies/ Reminder kaart voor de challenge Vlinders Magnolia Forever

Hello here`s my card to remind you of the running challenge at our blog
Hallo hier is mijn herinneringskaartje voor de lopen de challenge bij ons blog

 http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2015/04/hello-and-welcome-to-magnolia-forever.html


I`ve made this for my Mother in  law she turned 65 last week in the midlle I put some teabags.
Bought this in a store called Action you had to click it together and decorade it yourself.

Deze theepot heb ik gemaakt voor mijn Schone Moeder die vorige week 65 jaar is geworden.
In het midden kon je theezakjes erin doen .
Gekocht bij Action oppimpen en in elkaar zetten en dan heb je weer een leuk kadootje dus een beetje van de Action en een beetje van Cinderlla

I hope you are inspired and going to join us at the challenge
Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven dus ik zie jullie creaties graag tegemoet .

Xx
Cinderella

5 opmerkingen:

  1. Lekker kleurrijk, leuk cadeautje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    wat een mooie verrassing voor je schoonmoeder zeg! Zo leuk met haar leeftijd erop!
    De theepot is ontzettend leuk. Dat zal vast een tijdje blijven staan bij haar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty is dit, je schoonmoeder zal hier blij mee zijn, je hebt er een prachtige creatie van gemaakt en 65 jaar is ook een mijlpaal hè?
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kleurrijke traktatie Cindy. Als ze van theeleuten houdt zal je schoonmoeder er zeker mee in haar sas zijn geweest.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gaaf kado om iemand te geven !!
    Daar kun je nog eens mee aan komen ....
    Ik moet ook maar weer eens naar de Action volgens mij.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)