Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 30 mei 2015

Sara kaart met Dutch Doobadoo / Sara Card with Dutch Doobadoo !!!

Hello folks / Hallo mensen,

The weekend is here and it`s raining but that means also a lot of time to craft.
This week I `ve made a lot of cards but I can`t let you see them all because some
of them are cards for my DT posts .
This one I can show you it`s a card for a SARA . I used the bookmal and the Numbers from Dutch Doobadoo .

Dit weekend heb ik een SARA kaart gemaakt met de leuke mallen van Dutch Doobadoo .
Cinderella
XX

1 opmerking:

  1. Heel gaaf gemaakt Cindy! Super he de mallen van Dutch Doobadoo. Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)