Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 6 september 2015

Vintage Birthday Wishes Card

Hallo allemaal / Hello Everybody,

Vandaag op deze herfstachtige Zondag ben ik lekker aan de knutsel gegaan en heb deze verjaardagskaart gemaakt in de kleuren bruin en blauw en wil haar graag laten meedoen bij

Today on this Autumnal day I`ve been crafting and made this card in the colours brown and blue and i would love to join in at :

;http://wlvc.blogspot.nl/2015/09/challenge-nr-53-en-random-winnaar-52.html

Ben benieuwd of hij vintage genoeg is
I am curious if it`s vintage enough
Cinderella
Xxx

3 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig geworden en echt vintage. Het is altijd wel oppassen met hele felle kleurtjes maar dit past mooi bij elkaar. Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem op fb al voorbij zien komen, maar ook hier nog even complimenten voor je kaart hoor Cindy, leuk dat hij meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje en heel apart zo met de kleur blauw het plaatje zegt genoeg gewoon een top kaartje. Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)