Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 10 februari 2016

Online Sketch it ....

Halloootjes / Hellooooo,

Hier ben ik weer vanavond meegedaan met de Online Sketch it bij Noordesign en dit is mijn uitwerking ervann .

Here I am tonight I joined the Online Sketch it challenge on Facebook Noordesign and this is what I made of it .



 Materialen die ik heb gebruikt / Stuff I used ;

Craft cardstock/ Wit cardstock
Design papier Noordesign Joycrafts With love paper block ; de bladeren uit de Spring paperbloc van hetzelfde merk.
Vintage flourished leaf 6003/0046 Joycrafts
Cutting & Embossing mal Joycrafts 6002/0357
Cutting & Embossin mal Joycrafts 6002/0480
Cutting & Embosing mal Joycrafts 6002/0476
Vintage flourished mal Joycrafts
Bloemetjes uit mijn voorraad
grasmatje bij de stempel van Magnolia
Stempel afdruk van Mo Manning Penny Black
Vele spulletjes zijn verkrijgbaar bij http://www.tscraphuis.nl/shop/
Dus kom er gezellig shoppen en bij vragen kun je bij Jolanda de Ronde terecht.

De Sketch it Challenge vindt je op facebook

Cinderella
Xx


1 opmerking:

  1. Wauw wat mooi Cindy! Ik vind het een super kaart! Degene die deze krijgt zal hem als pronkstukje laten staan! Zeker weten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)