Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 14 mei 2016

Veertig op `t Scraphuisblog ?!!!

Hallo allemaal leuk dat jullie er weer zijn
Vandaag is het mijn beurt om jullie te inspireren met een leuke creatie.
Mijn zussie was afgelopen donderdag jarig en zij is veertig geworden .
Vandaag gaan we het vieren en dit is wat ik heb gemaakt



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en voor meer info ga naar http://tscraphuis.blogspot.nl/
Daar kun je ook lezen welke materialen ik heb gebruikt .
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

1 opmerking:

  1. Het Cindy,
    Nog van harte met je zusje. Bijzonder die kroonjaren hè? Peters broer wordt vandaag 60...
    Je kaart is heel gaaf. Mooi model en de kleuren die je hebt gekozen zijn super bij elkaar! En leuk dat hij kan blijven staan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)