Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 19 juni 2016

GESLAAGD

Hallo allemaal op deze Zondagmorgen vandaag start de nieuwe challenge bij KIC en het thema is BINGO

Dit wil zeggen dat je een creatie maakt naar aanleiding van de BINGO kaart
Ik heb gekozen voor Kraft Embellishment Parels .
En dit is hem geworden een kado envelop voor mijn zoon Mike die zijn HAVO Diploma heeft gehaald .
We zijn super blij en trots natuurlijk en als kado mag hij met zijn vrienden naar Spanje op vakantie .
( Ik zal blij zijn als hij weer heelhuids en veilig thuis is gelukkig duurt het nog even )
Voor het kado hadden we natuurlijk een kado envelop nodigen dit is hem geworden . Wil je zelf nog graag meedoen kom dan even kijken op Het KIC blog http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2016/06/kic-challenge-88-bingo.html


Een fijne zondag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dat je zoon zijn diploma heeft gehaald Cindy. Je hebt een leuke envelop gemaakt voor hem. Loslaten valt niet mee..ik weet er alles van, maar fijn dat hij leuke plannen in het vooruitzicht heeft toch?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat Mike geslaagd is? Van harte proficiat? Als moeder kun je dan zo blij en trots zijn, hè? Je geld enveloppe is heel toepasselijk voor een vakantie. En ja Spanje op die leeftijd...is niet makkelijk, maar wat zullen ze een toffe tijd hebben. En daar doe je het voor, toch? Welverdiend!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)