Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 29 april 2017

Gefeliciteerd

Hoi hoi daar ben ik weer met een kaartje die ik heb gemaakt met de Distress Oxide .
Dat is zo`n leuk spul om mee te werken .
En ik heb het op kraft gedaan wat ook weer een leuk effect heeft .
Goed drogen en daarna met Memento Luxe en Embossing poeder de tekst van Karin Joan`s erop gestempeld.

Een fijne zaterdag



Met deze kaart doe ik mee bij

http://addictedtocas.blogspot.nl/2017/04/challenge-110-grunge.html


Laterrrssss




2 opmerkingen:

  1. Een gave CAS-kaart Cindy. Leuk effect geeft die distress-oxide.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your multiple colored polka dot background. Such a great use of the inks. So glad you joined us at Addicted to CAS this week
    jaydee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)