Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 22 augustus 2017

Just Wavin`Hello

Een hele goedemorgen allemaal.

Vandaag een Zomers Vakantiekaartje voor jullie.
Deze kaart is gemaakt met een mal van Dutch DoobaDoo en het papier is van Studiolight maar uit de lijn van vorig jaar geloof ik .
Ook heb ik de mal van Marianne Design gebruikt het vissersnet en de bubbels zijn van memory box .
En de mal cutting stencil van Joycrafts nr 6002/0482

Nou hier komt ie dan



Een fijne dag nog
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)