Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 24 oktober 2017

Hiep Hiep Hoera....

Afgelopen weekend hadden we het verjaardagsfeestje van mijn Schoonvader en daar hoort natuurlijk 
een kaartje bij en dit is hem geworden .
Ik heb er meteen een envelop in gemaakt zodat ik er een cadeaukaart in kon doen.



Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt;

Cardstock
designpapier Out of Africa Joy crafts dit is een pakketje van 12 sheets size A4
Envelopje aan de binnenkant van de kaart is van Dutch DoobaDoo

http://www.tscraphuis.nl/shop/products.php?product=Dutch-Doobadoo-%252d-Dutch-Envelop-Art-%252d-Fold-Bag-%252d-470.713.031

En de leuke giraf is een stempel van Carabelle Studio art stamps

http://www.tscraphuis.nl/shop/products.php?product=Carabelle-studio-%252d-art-stamp-%252d-Funny-face-%252d-sa60276E

Ik wens jullie een Fijne Dinsdag en tot de volgende keer...

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

3 opmerkingen:

  1. wat een grappige kaart ! leuk, dat envelopje binnenin ! altijd leuker om te geven op deze manier
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha...prachtige kaart voor je schoonvader Cindy! Mooi gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Cindy,
    Wat een mooi kaart heb je gemaakt. Of nou ja, kaart, het is meer een geschenk enveloppe. Superleuk met die giraffe print.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)