Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 1 februari 2018

Nieuwe Facebook challenge

Hallo daar ,

1 Februari dat betekend dus een Nieuwe Challenge bij Challenge `t Scraphuis op FB om er naar toe te gaan klik op de onderstaande link

https://www.facebook.com/groups/674538302564524/?fref=nf


Dit is tevens mijn voorbeeld voor onze laatste challenge die vandaag van start is gegaan op fb
We gaan een super pakket verloten voor deze challenge 
Wil jij ook nog meedoen?
Dat kan meld je dan snel aan in onze groep. 


We hebben deze keer een kleurenchallenge



Dit is mijn kaart geworden ik heb de snoepmal gebruikt van Dutch DoobaDoo

Ook heb ik de Distress Oxide gebruikt en de leuke stempelset van Marianne Design en de
Foam stamp van Studiolight

Zoals jullie misschien al wel weten gaat Jolanda stoppen met 't Scraphuis. Ze is niet meer te vinden op de beurzen met haar stand. We houden nog een uitverkoop met 20% korting op onze aanwezige voorraad. We hebben daarvoor ook een speciale groep aangemaakt hier op fb. 
https://www.facebook.com/groups/199258540647919/

Ik hoop je te zien op ons challenge fb
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)