Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 13 mei 2018

Stop and smell the roses....

Hallo allemaal,

Hier een kaartje van mij met het prachtige vel van Syta van Gelderen nummer van het vel is SV180303 het is een mooi groot plaatje en handig om te verwerken op de vierkante kaarten .
Designpapier is van Maja design en de randen zijn gedistresst en met panpastel bijgewerkt.
Het hartje is van Action Lint van Clare & Eef wat ik heb gekocht bij Sfeer &Chique bij ons in Brunssum.

Met deze kaart  doe ik mee op facebook bij Vintage & More en bij de kaartengroep van Syta.


Nou ik wens jullie alvast een fijne nieuwe week en nog een gezellige zondagavond
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

3 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)