Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 24 november 2018

Happy Birthday....

Zo nog een verjaardagskaartje met een Ddbd mal Envelope art scallop 3 470.713.020

Deze is voor mijn vriendin die de mooiste taarten en leukste cupcakes maakt dus bij deze hihi.




Tijdens deze blogpost zal ze hem wel hebben ontvangen .

Fijne avond
Liefs en Creatiefs
Cinderella
 ps morgen de kaart die ik voor haar man en dus onze vriend heb gemaakt .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)