Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 15 februari 2019

Super Bedankt voor de goede zorgen deel 1 uit 4 ...... A big thank you for al the good caring part one out of four ...

Hallo allemaal ,

Vandaag was het zo`n mooie dag en ik heb veel leuke dingen gedaan .
Vanmorgen om 7.45 uur een blokje hardlopen / snel wandelen ( moet weer beetje opbouwen ).
Om 9.00 uur zat ik bij de kapster . Half tien was ik de boodschappen aan het doen .
Thuis aangekomen boodschappen opruimen en verse Groente soep gemaakt , gegeten en naar Gaia Zoo in Kerkrade gereden . Heerlijk gewandeld en fotootjes geschoten .
Tegen 15.00 uur weer weggereden nu naar Creaflex in Sittard daar kwam Julia Woning workshops geven daar heb ik niet aan meegedaan maar ik ben wel gaan kijken naar de Demo over allerlei Kleurtechnieken (weer wat geleerd ). Thuis eten gemaakt en ondertussen gefreubeld aan een bestelling voor iemand en dit is er eentje van (heb er twee klaar nog twee te gaan ).

Een Loaded Envelope voor  de verpleging een complimentje te geven .

Hi to all of You ,

Today it was a Beautiful Day and I`ve done a lot of things .
In the Morning I went for a run / walk (are trying to build up my condition)
At 9.00 I sat at the Hairdresser where I was ready around 9.30 and then went for Grossery shopping.
Took it home and put it away and made some fresh Soup and ate .
Then I went to the Gaia Zoo at Kerkrade and enjoyed the weather the animals and took some nice pictures .Around 15.00 I went to a hobby shop where Julia Woning came and give a Demo about different colouring techniques ( and learned again )
Came home and made dinner and in between and after dinner I started making Loaded Envelopes which someone has asked me to make them for the Nursing staff at a Nursing Home .
This is one out of four .



Met deze creatie doe ik mee aan de challenge bij Anma Creatief op fb thema bloemen

With this creation I`m joining the challenge at ;

http://forevermagnolia.blogspot.com/2019/02/challenge-74-anything-goes-optional.html and

https://abitmoretimetocraft.blogspot.com/2019/02/a-bit-more-time-to-craft-challenge-86.html

Have a nice Evening /
Fijne avond

Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een heerlijke dag. Wat een leuk bedankje is dit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for joining us at the Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)