Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 31 maart 2019

Imagination.....

Hoi /Hello,

Hier een CAS kaartje van mij

Here a CAS card from me



Heb de stencil van Pronty by Jolanda de Ronde gebruikt Grunge Objects 470.770.006 en de Stempelsheet van Studiolight en wat witte frantage ook weer eens leuk dacht ik .

Used stencil from Pronty by Jolanda de Ronde Grunge Objects 470.770.006 and a stamp sheet from Studiolight , some Frantage thought that would look nice .

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van

With this card I`m joining the challenge at

http://ttcrd.blogspot.com/2019/03/challenge-march-26.html

https://craftingwithanattitude.blogspot.com/2019/03/challenge-49.html

 https://2sistersontheblog.blogspot.com/2019/03/challenge-25.html


Met deze kaart heb ik de challenge gewonnen bij




5 opmerkingen:

  1. Heel mooi.
    Leuk dat je weer meedoet deze maand.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie CAS kaart heb je gemaakt! Fleurig en toch echt CAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A great design. Beautiful colors and a pretty card.
    Thank you for sharing your beautiful card in our CWAA gallery
    Bożena DT CWAA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card. Love the colors and the clean design. Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    Ann-Marie
    TTCRD DT
    Annemi {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)