Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 17 mei 2019

Workshopdag projecten ....Voor wie het leuk vindt ..

Hoiii / Hellooo,

Vandaag gezellig wezen workshoppen bij M&H in Heerlen .
Er werden creaties gemaakt verschillende maar allemaal even leuk om te maken .

Today i went to do Workshops at M&H at Heerlen .
We`ve made all different kinds of creations but Liked doing them all the same .

De eerste werd gegeven door/ The first one was given by  Ilona Offermans-Korsten

De tweede was mixed media met Distress Oxide inkt en de superleuke stencils van Pronty made by Jolanda de Ronde / De second one was Mixed Media with Distress Oxide Ink with the great Stencils of Pronty made by Jolanda de Ronde .


De derde workshop gegeven door Carin Hanneman / The third one given by Carin Hanneman


En de laatste maar zeker niet de minste de workshop gegeven door Kim Honcoop /And Last but certainly not the least is this one given by Kim Honcoop




Het was weer een freubeldag met een gouden randje met vriendinnen uit de Nederlandse hobbywereld .
It was a Golden Day with my hobby friends from all over the Netherlands 
Xx

1 opmerking:

  1. Ziet er allemaal super leuk uit, Cindy.
    Jarenlang hebben onze zoon en schoondochter in Heerlen gewoond en nu ze nét in Spanje zitten, lees ik dat er daar een hobbywinkel zit! Da's toch wel heel erg ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)