Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 14 juni 2019

Merry Christmas..

Goedemiddag/ Good Afternoon,


Hier een kerstkaartje voor de maand Juni er gaan er nog een paar aankomen en dan ben ik weer bij voor alle kerstkaart van deze maand hihi

Her a Christmas card for June there going to be a few more so I`m ready for this Month`s Christmas cards.


Gebruikte materialen / Used Materials ;
Dutch Doobadoo stencil Dutch Fold Card art Elegant 470.713.334
Designpapier van Syta van Gelderen
Polar Bear en Snowflake Magnolia
Merry Christmas stamp Mariannedesign CS 0980

Fijne middag
Liefs en Creatiefs
Have a nice Afternoon
Hugs & Creativity
Cinderella
XX

3 opmerkingen:

  1. Schattig kerstkaartje!
    Bij mij komen momenteel niet veel freubels uit handen, en kerstkaarten al helemaal niet:)
    Ben benieuwd naar je volgende Kerstkaart.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)