Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 13 oktober 2019

Gezellige open dag bij http://hobbyshoponline.nl

Hallo,

Gisteren ben ik met Marlies Waasdorp naar de open dag van http://hobbyshoponline.nl  geweest .
Er werden een aantal demo`s en make & Takes gegeven /gedaan.
En je mocht even je eigen stukje op een grote canvas maken die dan komt op te hangen bij Hobbyshoponline dus dat hebben we gedaan o.l.v. Yvonjane van Leeuwen
Superleuk om te doen .
Hieronder een aantal impressie foto`s 

Het was een Leuke en Leerzame middag .
Mijn handen zijn nog steeds niet schoon haha

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

4 opmerkingen:

  1. Ziet er wel apart uit zo, zeer leuk idee.
    Leuke middag gehad, altijd fijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig en geslaagd uit! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What fun you must have had Cinderella - clean hands are overrated, especially when they are wearing the after effects of an arty afternoon :)
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)