Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 22 november 2019

Walking in a Winter Wonderland.....

Goodmorning Cinderella here,

Today a Brand new challenge starts at #Polkadoodles.
On the Designteam we we`re asked to make 6 tags so I`ve made this Tagbook but they are 5 so I`ve put one tag in the book so that makes 6 .
These are the Great Polkadoodles materials I`ve used the lovely image
Rudolph digi stamp and also Winnie Christmas fairy love to work with them.
And the Designpaper is from Paperpack Hoho Gnome craft papers so beautiful to work with.
Starting to look like Christmas doesn`t it ?

I hope to see your project entered in the challenge.
You'll have the opportunity to win great prizes!
As ever, our challenge theme is
ANYTHING GOES
PRIZE: $10 gift voucher to the  Polkadoodles Download Store.
TOP 3 DT FAVOURITES: Each will win a FREE digi stamp voucher for the store.


Goedemorgen vandaag weer een nieuwe challenge bij #Polkadoodles en deze keer werd ons team gevraagd om 6 tags te maken.
Dus ik heb een Tagboekje gemaakt bestaande uit 5 tags maar erin heb ik nog een tag verwerkt en dat maakt dan 6 .
Dit zijn de gave Polkadoodles materialen die ik gebruikt heb . De leuke digi `s Rudolph digi stamp en  Winnie Christmas fairy zo leuk om te gebruiken . Het designpapier is uit het papierblok Paperpack Hoho Gnome craft papers zo mooiii .
Begint erop te lijken he het kerstgevoel ?

Ik hoop jouw creatie te zien bij de challenge
Leuke prijzen zijn er te winnen en zoals altijf thema Alles mag
Prijs $10 kadobon Polkadoodles Download Store.
Top 3 favorieten winnen elk een gratis digi stempel bon voor de winkel 







Let me know what you think of it and come join us at Polkadoodles Anything goes
Laat me weten wat je ervan vindt en kom gezellig mee doen bij Polkadoodles alles mag

With this tagbook i`m joining the challenge at

 https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/2019/11/a-perfect-time-to-craft-challenge-for.html

https://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.com/2019/11/challenge-179.html

Hugs and Creativity
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

8 opmerkingen:

  1. Super leuk deze creatie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje.
    erg leuke creatie

    groet Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag hem al voorbij komen. Dat heb je heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden Cindy! Ziet er heel feestelijk uit! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super project Cindy so colourful too !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie creatie Cindy. Een leuk model, mooi vrolijk papier en schattige digis. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fabulous idea. Adore your tags x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)