Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 19 januari 2020

Do you like a Cup of tea ? Lust je een kopje thee?

Hi here I am with a card I’ve made today with the Dutch Doobadoo stencil 470.713.763
The designpaper is from Rose garden first edition paper
What do you think of it?

Hoi hier een kaartje wat ik vandaag heb gemaakt met de Dutch doobadoomal 470.713.763 en het designpapier is van Rose garden first edition paper geen idee een keer op een hobbybeurs gekocht .
Wat vindt jij ervan ?


Have a good night and a great week
Hugs and Creativity
Heb een fijne nacht en een goede week
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

4 opmerkingen:

  1. Een gezellige theepot is het geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig, nostalgisch theepotje! Heel mooi kaartje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die theepot.
    Mooi papier heb je gebruikt.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A very pretty teapot Cinderella - love it!
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)