Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 25 maart 2020

Special Love...Speciale Liefde ...

Hi

How are You doing ?
This evening I’ve made thus Vintage Card with the theme Mother Daughter .

Hoii

Hoe gaat het ?
Vanavond heb ik deze Vintage Kaart gemaakt in het thema Moeder/Dochter.

With this card I’m joining the challenge at :
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij :

Facebookpagina  Vintage and more


Goodnight be safe and healthy
Hugs and Creativity

Welterusten blijf veilig en gezond
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

7 opmerkingen:

  1. Wat een lieve en romantische kaart! Heel nostalgisch ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart maar aan welke challenge doe je nou mee wat dat kan ik dus even niet terug vinden. Moeder dochter is wel een leuk thema

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Debby dankjewel ik was idd vergeten om de link erbij te zetten het thema vintage en Moeder /Dochter is bij Vintage and More op facebook bij Plony

      Verwijderen
  3. Een hele mooie kaart Cindy.Ik had niks in mijn collectie zitten qua afbeeldingen maar om nu de printer in te schakelen doe ik nooit...ben niet handig in maten aanpassen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig vintage kaartje geworden Cindy! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A sweet and romantic vintage feel to this beautiful card Cinderella.
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)