Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 14 april 2020

Kerst tag ... Christmas tag...

Hallo Pasen is weer voorbij en ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen genieten.
Zoals velen van jullie weten doe ik gedurende het jaar mee aan de kerst challenges zoals elke maand een tag deze hoeft niet in kerst stijl maar voor mezelf maak ik hem wel in Kerst om aan het einde vh jaar genoeg kerstkaarten te hebben .
Deze is gemaakt n.a.v een gave tutorial van Tiets Wolfard het Designpapier is van Maja design een oude lijn en het plaatje is van Syta van Gelderen 160802 en het beertje voor de raam deed me denken aan de actie voor de kids beer voor je raam dus vandaar dit schattige plaatje en de tekst erbij .

Hello Easter is over and I hope You had a good time despite what’s going on in our world.
As many of you might know I’m always making every month a couple of Christmas cards an a tag in Christmas style so I have enough at the end of the year to send them .
This Tag I’ve made for 12 tags a year challenge at creatief with Kimya and the tutorial was given by Tiers Wolfard .
The design papers are from Maja design and the lovely bear looking at the window ( which reminded me at the thing we do for the children now put a bear for our windows so they can come find them during a stroll )is from Syta van Gelderen nr 160802 I find it so cute do you ?








Met deze kerst tag heb ik gewonnen bij Kerst/Christmas Facebook challenge
Omdat de lieve Henriette de Graaf haar gewonnen plekje af heeft gestaan want je kon er leuke digi’s mee winnen maar zij kleurt niet maar maakt andere prachtige kaarten .
En toen ben ik gekozen super blij

En ook bij Kaartjes Inspiratie Challenge heb ik een top 3 plaats behaald met deze kaart
Dus ik mag een keer Gast designer zijn
Liefs en Creatiefs
Hugs and Creativity
Cinderella
Xx

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtstukje Cindy! Heel mooi! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow - what a wonderful tag with so much interest from all the layers and texture. We are also putting Teddy Bears in our windows for the children here in New Zealand!
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag hem vanmorgen al op Facebook voorbij komen. Echt heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OH! This is wonderful, I love the design and the beautiful Teddy in the window. SO many beautiful details.
    Keep safe and well.
    Faith x
    Thanks you for your lovely visit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)