Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 29 juli 2020

Dreamer..... Dromer...

Hello here I am again but today I`d like to show you a little clattering with ricepaper acryl paint stamping swirling and structurepaste en Distress oxide .
The ricepaper is from Stamperia I bought it at https://www.papierenfreubelfeest.nl/

Hallo hier ben ik weer maar vandaag met een klieder creatie met rijstpapier , acryl verf, stempels structuurpasta en Distress oxide. Het rijstpapier is van Stamperia dat ik heb gekocht bij https://www.papierenfreubelfeest.nl/

Hierboven zie je een aantal foto`s waar ik stap voor stap bezig ben .
foto 1 hier ben ik het rijstpapier aan het plakken met gel medium op dikker karton.
foto 2 met een stencil en structuurpasta bladeren aan het aanbrengen .
foto 3 laat zie hoe het er uit ziet
foto 4 met een dauber en distress oxide inkt de blaadjes aan het groen maken .
foto 5 met rose acrylverf wat plekjes aan het aanbrengen en daarna wat structuurverf erover heen                  getamponeerd met een kwast .
foto 6 met een vlinderstencil een zwerm vlinders met rose distress inkt aangebracht .
foto 7 met zwarte versafine clair een vogelstempel gestempeld.
foto 8 met blauwe versafine clair een rand met een stempel aangebracht.
foto 9 met een Sakura  witte gelpen nr 10 wat leuke witte lijnen in de blauwe bloemen gemaakt wat               weer een leuk effect geeft .


En dit is dan het resultaat ervan .
This is the result of using all the stuff on the rice paper.

With this creation I`m joining the challenge at

https://splashymixchallenge.blogspot.com/2020/07/challenge-19-july.html

Hugs and Creativity
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

6 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)