Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 21 januari 2021

Verjaardagskaart nr.2

 Hallo

Hier nog een verjaardagskaart voor een andere collega met een andere hobby ook weer hihi.

Ik gebruikte dezelfde Dutch doobadoomal stencil hetzelfde Stamperia Dream en het plaatje van Syta van Gelderen alleen met een prachtig paard erop .

Hello here another Card but for another co worker with a different hobby

I used the dame DDBD stencil the dame Designpapier Stamperia Dream a picture from a Beautiful horde from Syta van Gelderen 






Liefs & Creatiefs
Hugs and Creativity 
Cinderella
Xx 

7 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)