Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 15 mei 2021

Kerstkaarten van de maand Mei


Hallo hier nog twee kerstkaarten voor de maand Mei 

Hello here two more Christmas cards for the month of May


De plaatjes zijn van Maja design/the pictures are from Majadesign

 Fijne avond nog liefs & Creatiefs

Have a Nice evening

Hugs and Creativity 

Cinderella 

Xx 


6 opmerkingen:

  1. Prachtige nostalgische Kerstkaarten!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Another pair of gorgeous vintage style cards Cindy - love them
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaartjes met die nstalgische plaatjes. Ik twijfel of ze van Maja zijn, maar ze zijn heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi GerJanne
      Ik heb het eventjes opgezocht ze zijn idd van Maja design maar wel uit een oudere lijn
      Fijne avond
      Liefs&Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)