Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 23 augustus 2021

Kaart uit een papieren zakje…Card from a paper bag …

 Goedemorgen 

Vandaag heb ik deze verjaardagskaart gemaakt met designpapier een papieren zakje en lint met daarin een geurzakje n.a.v. Een tutorial bij Kimya door Sannie’s freubel .

Het designpapier is van Joy crafts Liefde voor Franciens katten 6011/0577 verkrijgbaar bij Angela’s Hobbycorner 

https://www.angelashobbycorner.nl/product/joy-craft-papierset-liefdevoorfrancienskatten-a4

en natuurlijk ook de benodigdheden zoals schaar,lijm , tape, foamtape etc..,






Komen jullie gezellig meedoen met de challenge bij Creatief met Angela's Hobbycorner

Fijne maandag 

Liefs & Creatiefs

Cinderella 

Xx 


 https://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.com/?m=1

5 opmerkingen:

  1. wat een prachtige creatie! Ziet er echt superleuk uit. groetjes, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk Cindy, ik deed dat ook altijd graag iets recyclen met een zakje of een tas.
    Haha ik had eerst iets gemaakt, maar had niet de bekende merken erop zitten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely result Cinderella, and I am fascinated with the card and the way you constructed it.
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)