Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 23 september 2021

Een Pensioen kaart

Hallloooo

Vandaag ging een collega met pensioen en dat laten we natuurlijk niet voorbij gaan .

Het moest wel iets zijn waar we met zijn alleen een leuke boodschap in konden zetten en dit is het geworden .

Kraftpapier

Designpapier allemaal met de distresser en inkt verkrijgbaar bij Angela’s Hobbycorner 

https://www.angelashobbycorner.nl/product/ranger-distress-oxide-vintagephoto-tdo56317-timholtz

De papieren kwast is uit het Stamperia lijn 

https://www.angelashobbycorner.nl/product/stamperia-atelierdesarts-diecuts-dfldc33

Ook gebruikte ik acryl verf en gesso witte 

https://www.angelashobbycorner.nl/product/dutchdoobadoo-dutch-gesso-wit-250ml-870-002-010


Hellooooo 

Today a Co worker Made his last Day at work because hè is retiring So that calls for a card.

And that had to be a card where every one could write a Lovely Message to HIM 

This is it  






Under the text on the right I fold Some little album to write the namens om it 

Deze kaart is ook voor onze challenge waar je nog altijd aan mee kunt doen dus ga lekker aan de slag 
Bingo deze keer Touw(op het plaatje)-Vintage -Strik 

Liefs en Creatiefs 
Hugs and Creativity 
Cinderella
Xx 


5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een superschattig kaartje
    Wow, very cute card
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, jij hebt er echt heel veel werk van gemaakt! Wat een prachtig afscheidscadeau..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fabulous retirement card Cinderella - this is stunning!
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Top creatie en groot genoeg om er allemaal wat in te kunnen zetten

    Groetjes debby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)