Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 21 oktober 2021

I’m nuts about you

Hallo

Hier een uitwerking van een online tutorial gisteravond gegeven op Facebook door Bianca van Bianca’s Scrapcards.

Superleuk om te maken en weg te geven dit kadoosje

Ik maakte er een herfst tafereel van met twee diersoorten die zich bij ons in de tuin vermaken .

Egel (s) en Eekhoorns 

Het design papier is van Studiolight en ook de eekhoorn stempel voorop . Deze heb ik bij Angela’s Hobbycorner ooit gekocht maar ik weet zeker dat er nu ook een mooie herfst stijl is van Studiolight.

Binnen in heb ik de leuke stempels gebruikt van Craftemotions Carla’s Creaties.

Ik ben er gek op al die leuke dieren stempels ! 

Er loopt nog deze maand een alles mag challenge ga ik je zien ?








Met deze creatie heb ik gewonnen bij Hobbyzuss op fb 
De challenge van oktober herfst 

Liefs &. creatiefs 

Cinderella 
Xx 

3 opmerkingen:

  1. Super Cindy is je uitwerking geworden. Toch nog gauw meekunnen doen ook al was je later.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klasse!!!! Super joch. Mag je heel blij om zijn ,met zo’n mooie creatie.
    Brlijant card, very classy
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)