Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 16 november 2021

Best Wishes for Christmas

Goedemorgen 

Vandaag is het mijn beurt om jullie te inspireren voor de challenge bij Creatief met Angela’s Hobbycorner van deze maand met het thema Kerst.

Ik maakte een Slimline kaart voor jullie en gebruikte daarbij de DDBD stencil card art kerstbomen 470.784.016 

https://www.angelashobbycorner.nl/product/dutchdoobadoo-cardart-kerstbomen-2set-470-784-016

En het leuke designpapier pakketje ook van DDBD Slimline oh deer 473.005.013

https://www.angelashobbycorner.nl/product/dutchdoobadoo-craftykit-slimline-ohdeer-473-005-013

De tekst is van Marianne design Eline’s Christmas EC0149 maar is al wat ouder.

De sneeuw heb ik gemaakt met Liquid Applique.

Met deze kaart doe ik nog een keer mee voor de challenge ruit bij 

http://2sistersontheblog.blogspot.com/2021/11/challenge-56.html?m=1

Hello

Here is my dt creation for Angelashobbycorner this month with the theme Christmas 

Above there are the links of what I used on it 



Kom je gezellig mee doen op Facebook?

Do you wanna come and join us on Facebook 

Creatief met Angela’s Hobbycorner 

Liefs en Creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella

Xx 


4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met het lieve hertje erop.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a pretty card Cinderella - a sweet wee 'scene'
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart.
    Dankjewel voor het meedoen.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig kaartje!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge deze maand!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)