Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 17 december 2021

Paperbag../papieren zakje…

 Hello

I made this paper bag a little more prettier with rice paper from Stamperia .

I cut out the tree and glued it on the paperbag with matte medium.

And put some white gesso and Stamperia Arctic Ice on it with a little brush .

Hoi 

Ik pimpte dit papieren kadozakje met rijstpapier van Stamperia .

Ik scheurde de kerstboom eruit en het groene randje heb ik geknipt en lijmde het vast met matte medium .

En met witte gesso en Stamperia Arctic ice heb ik een sneeuwachtig glitter accent proberen aan te brengen .


Hugs and Creativity 

Liefs en Creatiefs 

Cinderella

Xx 


1 opmerking:

  1. What a beautiful way to decorate the bag Cinderella - love what you have done to it.
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)