Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 6 februari 2022

Breathe heart beats…


 Hallo allemaal 

Vandaag heb ik een kaart voor jullie n.a.v. een sketch challenge bij KIC kaartjes-inspiratiechallengeblog omdat ik een plekje als gast designer heb gewonnen met een andere challenge .

Nou das altijd leuk dus hier komt ie 


Het designpapier is van Stamperia Amazonia collectie 

Hello I made a card as a Guestdesigner for KIC the sketch is standing above as is my card .
Designpaper is from Stamperia Amazonia 
Hugs and Creativity 
Liefs & Creatiefs
Cinderella
Xx 


3 opmerkingen:

  1. Stunning use of the wonderful paper Cinderella - a striking card! Congratulations on your win and your Guest designer spot
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking van de sketch, ik zal eens kijken of ik de tijd kan vinden om ook mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Cindy. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)