Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 3 juli 2022

Secrets of the Ocean

 Hallo 

Vandaag kom ik jullie mijn creatie laten zien voor de challenge van Juli met het thema zomer bij Creatief met Angelashobbycorner op fb en ik bedacht meteen dit album met de mooie Stamperia collectie Sea Dream dat doet mij in elk geval denken aan Zon Zee Strand heerlijke warme dagen .

Ik hoop je op ideetjes te hebben gebracht je kan nog gezellig de hele maand mee doen .

Ik gebruikte deze materialen 

Designpapier Stamperia Sea Dreams ook de chipboards en de achterkant kaft en de rug vh album Wintertales clearprints

Crealies corner pocket en pocket L 

Maak art stencil wyber -wavy stripes-art circle allemaal Dutch Doobadoo 

Distress oxides Victorian velvet - walnut stain- faded jeans 

Frantage stampendous shabby white embossing enamel.

Mini journal kraft boekje en de tags achterin met DDBD stencil mini tag album 























Hello I made this Sea dream album with Stamperia designpapers for the running challenge on Facebook Creatief met Angelashobbycorner do you wanna join us ? 

The theme is Summer 

Hugs and Creativity 

Liefs & Creatiefs

Cinderella

Xx 

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig album heb je met dat mooie papier gemaakt Cindy.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cindy, hier ben ik dan in blogland beland..en geniet zo van jouw creaties!, bedankt voor de uitleg die ik heb gekregen via een pb op fb
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful album Cindy - those papers are gorgeous and you have made the most of them in the stunning creation
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)