Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 1 december 2022

Er is niets beter dan liefde als het dansen van een tango…





 Hallo 

Vandaag een nieuwe maand en dat betekend ook een nieuwe challenge op Facebook pagina Creatief met Angela’s Hobbycorner .

Het thema van deze maand is Romantisch en wat is er meer romantisch dan een tango dansen ?!!!

Ik kan het zelf niet hihi maar vindt het geweldig om te zien .

Het model is van de Dutch Doobadoo stencil 470.713.768

Het design papier is van Ciao Bella Tango .

Hello 

Today a new Month so also a new challenge on Facebook page Creatief met Angela’s Hobbycorner .

The theme is Romance and what is more romantic than two people dancing the tango.

The model is a stencil from Dutch Doobadoo 470.713.768

The designpaper is Tango from Ciao Bella.

Vergeet niet om mee te doen /

Don’t forget to join us 


Liefs & Creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella

Xx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)