Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 30 maart 2023

Rose Parfum



 Hoi

Vandaag vierde mijn collegaatje haar verjaardag en ze houdt van Parfum dus tja daar had ik nog wel een leuk designpapier boekje van Stamperia voor .

Hello 

Today my co worker celebrated her birthday and she loves Parfum so I finally could use the designpaper from Stamperia Rose Parfum












Hugs & Creativity 

Liefs & Creatiefs 

Cinderella

Xx 

3 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart heb je voor de jarige gemaakt, Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart en het papier is zo mooi he, gaat ze zeker super vinden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a beautiful card Cindy - love the way you have incorporated the pocket with the tickets and mirror. An exquisite result
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)