Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 24 september 2023

Houten hanger met foto’s

 Goedemorgen 

Gisteren vierde mijn Ma haar verjaardag en maakte ik deze houten hanger voor haar met oudere foto’s van mijn ouders samen met mijn zusje en ik . 

Ik gebruikte witte gesso , acrylverf  en de foto lijstjes die ik kocht bij de Action.

Goodmorning 

Yesterday my Mum celebrated her Birthday and so I made this wooden hanger for Her with some older pictures from my Parents, my Sister and Me .

I used white Gesso , acrylic paint and photo frames that I bought.at the Action store.



Fijne Zondag

Have a Nice Sunday 

Liefs & creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella 

Xx 

3 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)