Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 14 oktober 2023

Follow your soul ,it knows the way…

 Goedemiddag

Gisteren heb ik in mijn Ja Jij journal geschreven en er is ook altijd plek voor creatieve uitspattingen dus ging ik heerlijk aan de slag met mixed media en de collectie songs of the Sea van Stamperia designers Antonis Tzanidakis & Farrel Tailor.

Ik gebruikte designpapier ,rub-ons, ephemera van Stamperia modpodge, walnut stain ink , stampendous Frantage, stickles chrystal 

Good Afternoon 

Yesterday I was writing in mijn Ja Jij (means yes You)and there is always place to do something creative too so I made these two pages with some mixed media.

I used 

Stamperia designpaper,rub-ons, ephemera some modpodge, walnut stain ink , stampendous Frantage, stickles chrystal 







Fijne Zaterdag 
Liefs & Creatiefs
Have a Nice Saturday 
Hugs & Creativity 
Cinderella 
Xx 


2 opmerkingen:

  1. dees is zo leuk, tof gedaan

    Very sweat card.

    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a wonderful spread, Cindy - so much detail once you look closely
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)