Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 23 november 2023

Nog meer Kerstkaarten …More Christmas cards…

 Hallo 

En we zijn nog steeds aan de kerstkaarten bezig .

Voor deze gebruikte ik Dutch doobadoo stencil 470.784.071 en het rijstpapier van Alchemy of Art verkrijgbaar bij 

https://www.stephshobbyshop.nl/webshop/rijstpapier/alchemy-of-art-a4

Met een klik op de bovenstaande link kom je er terecht.

Hello 

We are still making Christmas cards.

For these ones I used the Dutch doobadoo stencil 470.784.071 and the Ricepaper from Alchemy of Art that I bought at https://www.stephshobbyshop.nl/webshop/rijstpapier/alchemy-of-art-a4

With just one click on the link You can go there .






Met de onderstaande kerstkaart doe ik mee bij de challenge kadootje van 

https://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2023/11/





Liefs en Creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella 

Xx 

5 opmerkingen:

  1. Wow, ik vind ze echt prachtig, allemaal!!!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh geweldig Cindy! Wat een ontzettend mooie en leuke kaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt!!
    Awesome
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    Girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such beautiful images, Cindy, and how you have made the easel cards is stunning
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje voor onze challenge, bedankt voor je deelname.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)