Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 2 april 2024

Happy Birthday Card…

 Hoi 

Het Paasweekend is weer voorbij en een nieuwe maand en nieuwe week zijn al bezig .

Onze collega was zondag jarig en ik maakte voor haar deze kaart n.a.v. tutorial op internet .

Het designpapier is van Stamperia Sunflower Art.

Hi 

Easter weekend has passed by and we are enjoying a new month and a new Week .

Our co-worker had her Birthday last Sunday and so I made her this card that I saw online .

The designpaper is from Stamperia Sunflower Art .






Liefs & Creatiefs

Hugs & Creativity

Cinderella 

Xx 

3 opmerkingen:

  1. wat een leuk model. mooi papier gebruikte je.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie, zonnige kaart heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A stunning card Cindy - love your colours, and the multiple layers are really eye catching
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)