Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 19 mei 2024

Tijd voor een Feestje …

 Hallo 

Mijn collegaatje is binnenkort jarig en ik zag bij Joyce Tresoor op haar YouTube dit leuke rugzakje en dit paste bij het kadootje wat ze graag wilde .

Het design papier is van LemonCraft Yesterday 05 .

Op het lint staat Today is your day .

Hello

My co worker is almost celebrating her Birthday and I saw on  YouTube a nice little backpack tutorial by Joyce Tresoor and I thought it fitted her Birthday wish so I made it .

The designpaper is from LemonCraft Yesterday 05 .

On the there is the text Today is your day.








Hugs and Creativity 

Liefs & Creatiefs

Cinderella 

Xx 


3 opmerkingen:

  1. Superleuk gemaakt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel leuk uit. Een mooie cadeauverpakking!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a wonderful back pack design, and you have executed it beautifully for your coworker Cindy. I am sure she will love it
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)