Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 9 juni 2024

Art journal pages

Hallo 
Soms vindt ik het designpapier zo mooi dat ik het verwerk in een Artjournalboek voor mezelf haha.
Zo ook deze Magic Forest collection van Stamperia .

Hello
Sometimes I find that the designpaper is so beautiful that I want to keep it in my ArtJournal so I can look at it lol.
Like these pages with Stamperia collection Magic Forest .
























4 opmerkingen:

  1. Beautiful Journal pages Cindi - and gorgeous papers
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw....ziet er super gaaf uit, Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Cindy,
    Wat een werk maakte je van dit boek.
    Jouw beestige natuurkaarten vind ik schitterend!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dat heb je echt prachtig gedaan met dit geweldige papier. Het idee van al die tags aan een sleutelring ga ik onthouden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)